מזקני חסידי חב"ד: הרב שמעון משה דיסקין ז"ל מבני ברק

נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי חב"ד: הרב שמעון משה דיסקין ז"ל מבני ברק

אבל בחסידות חב"ד: הרב שמעון משה דיסקין, מזקני חסידי חב"ד בארץ ישראל נפטר הבוקר בגיל 87. הלווייתו תצא היום בשעה 16:00 מביתו ברחוב מלצר 8 בבני ברק לבית העלמין סגולה בפתח תקווה

צילום: באדיבות מרכז התקשורת COL
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך דיין האמת: בצער רב התקבלה הבשורה על פטירתו של הגה"ח הרב שמעון משה דיסקין ז"ל, מחשובי רבני וזקני חסידי חב"ד בעיר בני ברק.

הרב שמעון משה דיסקין, הוא מזקני החסידים בארץ הקודש, רב בית הכנסת חב"ד ברחוב רש"י בבני ברק, ששימש בעבר חבר הנהלת ישיבת אחי תמימים בראשון לציון ומרכז ישיבות תומכי תמימים בארץ הקודש, וכחבר הנהלת תלמוד תורה חב"ד בני ברק.

תולדות חייו:

נולד בפולין בי"ב שבט תרצ"ו לאביו הרב אהרן יעקב דיסקין ולאמו מרת שיינא מלכה, ובשעת הברית נקרא על שם סבו מצד אביו, הרב שמעון משה דיסקין, רבה של לכוביץ'.

עם סיום מלחמת העולם השנייה הבריח אביו עם משפחתו את הגבול במסגרת 'הבריחה הגדולה', והיה במשך מספר שנים בצרפת ולאחר מכן עלה לארץ הקודש והתיישב בבני ברק שם נמנה על חשובי חסידי חב"ד בעיר.

בשנות בחרותו למד בישיבת פוניבז' בבני ברק, ובהגיעו לפרקו התחתן עם רעייתו מרת חנה הינדא בת ר' שלמה ורוחמה בלומה לבית טייטלבוים, וקבע אף הוא את מגוריו בבני ברק.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, של בנים וחתנים ההולכים בדרך התורה והחסידות. בנו, הרב חיים שלמה דיסקין משמש כרב העיר קריית אתא, שליח חב"ד הראשי בעיר. בנו, הרב ישראל מאיר דיסקין הוא שליח חב"ד הראשי לגרמניה ורב במינכן.

בתו מרת רוחמה בלומה היא רעייתו של הרב מנחם גרינברג, המשמש כשליח חב"ד ביישוב שוהם, בתו מרת ציפורה שרה בתיה היא רעיית שלש הרב מאיר ברוך וילהלם , רב ומשפיע בקהילת חב"ד ומשלוחי הרבי בנהריה, בתו מרת יהודית היא רעייתו של הרב ברוך בנימין זאב מינצברג, משפיע ור"מ בישיבת מאור מנחם ברחובות.

הלווייתו תצא היום בשעה 16:00, מביתו ברחוב מלצר 8, בבני ברק, לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן. יהי זכרו ברוך.



0 תגובות